البرز لطفیالبرز لطفی، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

خاطرات البرز از تولدتا.....

سومین سفر شمال البرز

1390/6/16 14:30
1,438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. ما هفته قبل با البرز و زن عمو و عموش رفتیم شمال و از سرعین و تبریز اومدیم خرم آباد. مسافرت خوبی بود. البرز عاشق آب بازیه. حسابی توی ساحل انزلی آب بازی و ماسه بازی کرد. ما یه سویت ساحلی گرفتیم . کنار دریا به همه خوش گذشت. البرز اولش از آب دریا یه کم ترسید. ولی بعدش که رفت توی آب دیگه بیرون نمیومد. تازه میخواست ماهی هم بگیره.

 

همه با هم یه قلعه هم ساختیم.

اینجا هم گردنه حیرانه:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرود
16 شهریور 90 12:14
جالب بود . من عكسهاي امير سام رو تو همچين وبلاگي گذاشته بودم كه بعد از چند ماه سرورش از دسترس خارج شد.
فرود
16 شهریور 90 12:21
اين عكس چهارم تاريخيه
آرمین
20 شهریور 90 11:14
وبلاگ جالبی دارید به سایت ما هم سر بزنید
مامان ستایش
20 شهریور 90 11:55
چه پسمل خوشگلی چه عکسای قشنگی
راستی فامیلی پسر شما هم فامیلیه منه
خودتونم آذری هستید؟[

سلام .مرسی که به وبلاگ ما سر زدین. نه ما آذری نیستیم. من و البرز لرهستیم.(خرم آباد)
ولی من آذری ها رو دوست دارم. چند تا دوست آذری هم دارم.