البرز لطفیالبرز لطفی، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

خاطرات البرز از تولدتا.....

از زبان پدر

1390/6/16 14:28
686 بازدید
اشتراک گذاری

پای البرز تا 6 ماهگی تو گچ بود

خاطرات بابای البرز

پای البرز تا 6 ماهگی گچ بود .

خانواده ی ما با یک بیماری اطفال با نام کلاب فوت قبلا چند بار دست و پنجه نرم کرده بودن  من خودم یکی از این موارد بودم . پس اولین نگرانی ما بعد از حاملگی مامان البرز این مورد بود که متاسفانه در سونوگرافی 5 ماهگی از کلاب فوت بودن پای چپ مطمئن شدیم (کلاب فوت یک بیماری مفصلی است که معمولا پاها از مچ به داخل انحراف دارد ).

 

نمیتونم بگم که چه قدر از این موضوع ناراحت بودم و این ناراحتی روز اول تولد که پای البرز رو دیدم صد برابر شد چون آخرین امید ها از اشتباه بودن سونو هم از بین رفت و فکر کنم که من اولین پدری بودم که روز تولد پسرم اونم یک پسر ناز خوشگل تپل گریه کرد .

 شاید بیشتر نگرانی من برای خود البرز بود چون بایستی از یک روزگی تا چند ماه پاشو گچ می گرفتیم و این گچ به خاطر رشد دوران تولد ( که برای البرز خوشبختانه بالای خط نرمال بود چون با وزن بیشتر از 4 کیلو متولد شده بود )هر هفته بایستی تکرار می شد .

اما الان که همه این مراحل رو پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه بعد از عمل 6 ماهگی مشکل بطور کامل حل شد . زمانی که به لحظات خوش زندگیمون فکر میکنم که البرز نقش مهمی در شکل گیری این لحظات داشته مشکلات رو فراموش می کنم و تنها آرزوم اینه که همراه مامان البرز این روز های خوش رو برای شکل گیری یک آینده خوب برای البرز عزیز با هم ادامه بدیم . با امید به خدا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مادر
15 شهریور 90 0:30
سلام.
به جمع نی نی وبلاگیها خوش آمدید.
امیدوارم بتونیم با هم دوستان خوبی بشیم.
وای خدای من چرا پای این پسره کوچولو اینطوری شده؟


بابای مهرسا
13 آبان 90 9:00
خدا حفظش کنه
pari
4 بهمن 90 18:07
اولش که گفتید بیماری ترسیدم ولی بعد یه نفس راحت کشیدم خدا رو شکر
مامان پارسا
5 اسفند 90 0:41
سلام. من پسرم همین مشکل روداره.خیلی نگرانشم. اما با دیدن عکسای پسر شما یه کم خیلم راحت شد.





سلام مرسی که به ما سر زدین. البرز الان کاملا پاش خوبه ولی مواظب باشین پیش یه دکتر خوب ببرین. یه کم نیاز به مراقبت داره ولی زود و راحت خوب میشه ایشالله.