البرز لطفیالبرز لطفی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات البرز از تولدتا.....

فرهنگ لغات البرز 2011

1390/6/23 17:33
698 بازدید
اشتراک گذاری

آن آن= ماشین                                                 اَست=اسب

مُج بابا=بابا مجتبی                                            گوگَه= گوجه

فاط مامان=مامان فاطی                                    بَلَد= بغل

اوفتادَه=نوشابه                                              اَدول=ابرو

اوفتادَیه= نوشابه است                                   آیدا= همه دختر بچه ها

اَگوس=خرگوش                                            اوه سانا= رکسانا

اُگَک= اردک

جیجَه= پرنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

جی جی رو رو
23 شهریور 90 17:53
نازی ممنون چقدز نمکه
'خاله گلنوش
24 شهریور 90 12:17
سلام. وبلاگ قشنگی درست کردی. درضمن ما دیگه اینو خوب میدونیم که البرز واقعا معنی مالکیت رو می دونه چون صابونش به تنمون خورده.آرادم سلام میرسونه.
مامان پریاگلی
13 آبان 90 1:03
عزیز من گل من تولدت مبارک
عزیز من گل من تولدت مبارک
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک
عزیز من گل من تولدت مبارک



وای ممنون از لطفتون
مامان زهرا
13 آبان 90 1:19
سلام خوشکل خاله تولدت مبارک خوشحال میشیم به ما سر بزنی
مامان آنیتا
13 آبان 90 14:39
سلام عزیزم تولدت مبارک


مرسی
مامان علي خوشتيپ
13 آبان 90 16:23
پسر خوشتيپ و شيطون و ناز تولدت مباااااااااااااااااارك
الهي 120 ساله شي


مرسی خاله ایشالله نی نی شما هم 120 ساله بشه
هيوا
13 آبان 90 17:40
تولدت مبارك عزيزم


البرز و مامان تشکر میکنن
مامان لیلا
13 آبان 90 22:16
اقا البرز تولدت مبارک.
یک سال بزرگتر شدی چقدر قشنگتر شدی. با ارزوی سلامتی و سعادت.


ممنون از لطفتون